Keresőoptimalizálás
Ha el akarnék rejteni valamit, akkor a Google találati lista második oldalára tenném. Te el akarod rejteni a weboldalad a vásárlóid elől? Ha nem ez a célod, akkor keresőoptimalizálásra van szükséged, hogy a közel 2 milliárd weboldal közül a Te weboldalat jelenjen meg releváns kulcsszavakra.
Mire számíthatsz munkánk során?

Teljeskörűség
Weboldalad keresőoptimalizálása ne csak link-építésből vagy kulcsszóoptimalizálásból álljon. A Te SEO-d legyen teljes körű, a technical-seo eszközöktől kezdve az On-page és Off-page elemeken át, hogy ne csak rövid időre kerülj a Google találati lista élére, hanem hosszútávon növeld weboldalad organikus forgalmát.

Stratégiai szemlélet
Ne csak azért legyen SEO terved, hogy legyen, hanem azért, hogy értelme legyen. A keresőoptimalizálás ugyanúgy egy marketing eszköz, mint a Facebook hirdetés vagy a Google Ads, de akár egy óriásplakát reklámkampány. A SEO terved mostantól az online marketing stratégiád eleme lesz, hogy az valóban a vállalkozásod céljait segítse elő.

Adatvezérelt SEO
A SEO egy adatvezérelt online marketing eszköz, nem megérzésekre és nem találgatásokra épül. A weboldalad optimalizálásánál az alapvető eszközökön túl, több mint 52 szoftvert alkalmazunk az adatok gyűjtésére és feldolgozására.

White hat megoldások
Weboldalad optimalizálás során, minden fejlesztést a Google developers és Google webmester irányelveinek megfelelően végzünk, ezzel biztosítva Neked a folyamatos biztonságos növekedést.
Így keresőoptimalizáljuk weboldalad
Igényfelmérés
Az igényfelmérés során az online marketing céljaid és a meglévő sales funnel-jeiddel összhangban alakítjuk ki az együttműködés irányait és kereteit.
Kutatás
Számos különböző szoftver alklamazásával végzünk teljes körű SEO elemzést a weblapodon. A kutatás során nem csak a technikai részeket, de a potenciális long-tail kulcsszavakat és linképítési lehetőségeket is feltárjuk.
Kivitelezés
Full-service keresőoptimalizálásunk első fázisában a megfelelő indexálhatóságra és technikai háttérre fókuszálunk. Azt követően a weboldalad On-page elemeinek optimalizálására és végül az Off-page elemek fejlesztésére.
Mérés
A Google rangsorolási algoritmusa évente 500-600 alkalommal változik, ami folyamatos monitoringot igényel. Ezért weboldalad nem csak a must-have eszközökkel, hanem számos szoftver alkalmazással figyeljuk és mérjük teljesítményét.
Riport
A weboldalad SEO teljesítményét folyamatosan nyomon követjük és dokumentáljuk, melyről riportok formájában tájékoztatunk Téged, hogy naprakész információkkal rendelkezz a weboldalad teljesítményéről.