Google Ads kampánykezelés
Konverzióid és tranzakcióid számának növelésének az alapja a professzionálisan és kreatívan elkészített PPC marketing stratégia. Aknázd ki a világ legnagyobb keresőmotorjaiban rejlő érékesítési potenciált.
Mire számíthatsz munkánk során?

Omnichannel marketing
Az online vásárlási folyamat teljes egészére fókuszálva építjük fel a Google ads (adwords) kampányaidat, úgy, hogy a vásárlóid viselkedést egy összefüggő teljes folyamatként kezeljük, több kommunikációs csatorna adatait felhasználva ezek megismerésére. Ezzel növelve konverzióid és tranzakcióid számát.

Stratégiai szemlélet
A Search, a display és remarketing, a shopping és Youtube hirdetések mind online marketing eszközök. Akkor a leghatékonyabbak, ha használatuk célja meg van határozva és logikusan be van építve a vállalkozásod online marketing stratégiájába. Kampányaidat stratégiai attitűddel hozzuk létre, a céljaidnak megfelelő platformokat használva.

Adatvezérelt megoldások
A PPC marketing egy adatvezérelt online marketing eszköz, nem megérzésekre és nem találgatásokra épül. Google Ads kampányaid felépítésénél és optimalizálásánál több kommunikációs csatornán szerzett és értelmezett adatok alapján hozunk fejlesztési döntéseket.

Magatartás pszichológia
Hiszünk az adatokban, de nem becsüljük alá az online fogyasztói magatartás emberi tényezőit sem. Az átkattintási rátának nem csak adat alapú tényezői vannak, hanem pszichológiai is. Kampányaidat úgy állítjuk össze, hogy adatokra alapozva hassunk a fogyasztóid érzelmeire.
Így állítjuk fel Google Ads kampányaid
Igényfelmérés
Az igényfelmérés során az online marketing céljaid és a meglévő sales funnel-jeiddel összhangban alakítjuk ki a Google Ads (Adwords) stratégiád irányait és kereteit.
Kutatás
Teljes körű kulcsszó és piac elemzést végzünk, hogy kampányaid maximális hatékonysággal működjenek az általános és long tail kulcsszavak esetében is.
Kivitelezés
A kampányaidat a megfelelő célcsoportokra optimalizáltan építjük fel. A hirdetéscsoportok kialakításánál logikus struktúrát használunk, hogy azok minél több releváns adatot szolgáltassanak.
Tesztelés
Google Ads kampányaid sikeressége érdekében több A/B és multivariációs tesztelést hajtunk végre. Nem csak a keresés alapú célzási beállítások tekintetében, de a hirdetések szövegezés részleteiben is.
Optimalizálás
A tesztelések generálta adatok alapján folyamatosan optimalizáljuk hirdetéseidet, hogy azok a legtöbb konverziót jelentsék vállalkozásod számára.
Riport
Online hirdetési stratégiád teljesítményét folyamatosan nyomon követjük és dokumentáljuk, melyről riportok formájában tájékoztatunk Téged, hogy naprakész információkkal rendelkezz a hirdetéseid minőségéről.