Employer branding
A következő évtized HR kulcsszava az engagement, ami a munkaerőtoborzási versenyben fejhossznyi előnyt fog jelenteni a kis- és középvállalatok számára. Válj potenciális jelöltjeid számára a legszimpatikusabb munkahellyé a piacon munkáltatói márkád építésével és gondozásával.
Mire számíthatsz munkánk során?

Teljeskörűség
Munkáltatói márkád építésének és fejlesztésének több csatornásnak és egyaránt befelé és kifelé hatónak kell lennie. Munkánk során brand-ed építését számos különböző csatorna alkalmazásával, és mindkét irányba történő kommunikációját effektív módszerekkel és eszközökkel végezzük el.

Stratégiai szemlélet
A munkáltatói márka építés mind a marketing mind a humán stratégiád részét kell, hogy képezze. Ezért mindenesetben stratégiai attitűddel állunk hozzá munkáltatói márkád építéséhez.

Magatartás pszichológia
Hiszünk az adatokban, de nem becsüljük alá a munkavállalói és munkakeresői magatartás nem számszerűsíthető, hanem benyomásokra és attitűdökre épülő tényezőit sem. Ezért ehhez kapcsolódó belső és külső csatornákon gyűjtött adatokra támaszkodva fejlesztjük és optimalizáljuk márkád építésének folyamatát.
Így építjük fel munkáltatói márkád
Igényfelmérés
Az igényfelmérés során egy többkörös interjúsorozat által felmérjük igényeidet, pontos céljaidat.
Kivitelezés
Feltérképezzük munkáltatói márkád jelenlegi értékét, erősségeit és gyengeségeit, s ennek megfelelően meghatározzuk a brand-ed építésének folyamatát. A munkáltatói márkád lépésről-lépésre, folyamatosan és konzisztens módon építjük fel.
Riport
A munkáltatói márkád építéséről és aktuális helyzetéről folyamatos dokumentációt készítünk, hogy minden esetben naprakész információkkal rendelkezz márkád értékének alakulásáról.








