Content marketing
A 21. század online felhasználója folyamatosan tartalmat fogyaszt: weboldalakon, social media platformokon, emailokban - szövegek, képek és videók formájában. A megfelelő content marketing stratégiával növelhető az érdeklődés mértéke, elköteleződések és vásrálások száma.
Mire számíthatsz munkánk során?

Omnichannel marketing
A content marketinged az összes kommunikációs csatornáddal összhangban a sales funnel-jaiddal egyetértésben fogják vállalkozásodat képviselni és támogatni a teljes értékesítési folyamatban.

Stratégiai szemlélet
Vállalkozásod hosszútávú fejlődésének alapja a célcsoportoddal való kommunikáció tervezése. Következetesség és hosszútávú célirányos megvalósítás, amit nyújtunk.

Magatartás pszichológia
A content marketinged sikeressége a fogyasztói szegmensed viselkedésén / magatartásán alapszik. Ennek megfelelően a tartalmakat a fogyasztóid ízlése szerint készítjük el, hogy az a legjobban működjön a közönségednek.
Így készítünk content marketinget
Igényfelmérés
Feltérképezzük céljaidat és elvárásaidat, valamint meglévő kommunikációs tevékenységedet, s ezeknek megfelelően alakítjuk ki a content marketingedre vonatkozó stratégiádat.
Kutatás
A meghatározott célok elérése érdekében kutatást végzünk a meglévő tartalmaid teljesítményével kapcsolatban, ezzel garantálva a contented hatékonyságának fejlesztését.
Tervezés
A content marketing stratégiád tervezése során a felhasználásra kerülő tartalmakat nem 1 vagy 2 hétre tervezzük, hanem negyedéves periódusra.
Tesztelés
Startégiai szempontból kiemelt fontosságú tartalmaidat A/B teszteljük kisebb közönségeken, hogy a legjobban konvertáló verziót élesítsük.
Optimalizálás
A stratégiád megvalósítása során folyamatosan monitoringozzuk a tartalmak teljesítményét, és adatvezérelt döntések sorozatával optimalizáljuk a teljesítményt.
Riport
A megosztott tartalmak teljesítményéről dokumentációt készítünk, melyekből rendszeres riportot küldünk Neked, hogy naprakész információkkal rendelkezz a content marketinged hatékonyságáról.